De weg naar een goed belegd broodje

De franchisenemers van verschillende vestigingen van Subway in Rotterdam hebben hun handen in elkaar geslagen voor een gezamenlijke campagne door de stad. Deze campagne was bedoeld om voetgangers de weg te wijzen naar een van de vestigingen van Subway om zo hun honger te kunnen stillen.

Naast het neerzetten van een tijdelijke route met krijt graffiti zullen de logo’s van Subway in het straatbeeld van Rotterdam zorgen voor branding van het merk. Door reverse graffiti te gebruiken zal de route minstens 2 maanden zichtbaar blijven voor het publiek.

 

Bekijk de mogelijkheden

Velsertunnelrun

Niet zo maar een run! Een unieke kans en een prachtig parcours van Velsen naar Beverwijk. De route met een afstand van 7,68 km is met 6000 lopers volledig uitverkocht. Op het parcours hebben wij op diverse afstanden krijt graffiti
Lees meer…

Postillion Hotels

Een route richting het Hotel met reverse graffiti Voor een campagne voor Postillion Hotels hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht met reverse graffiti. Het doel was om meer bezoekers richting het hotel te leiden. Met de inzet van reverse graffiti
Lees meer…