Met zeer weinig gevolgen voor het milieu, en waar het medium even belangrijk is als de boodschap, wij zijn het communicatieplatform waar u naar op zoek bent.

Duurzaamheid en groene trends zijn niet langer per toeval in ons leven, ze maken er deel van uit. De mensen zijn een stuk bewuster geworden. Een gebied wat volgens Vincent Krinsen en Mike Elkiki achterbleef in deze ontwikkeling was de marketing en communicatie in het straatbeeld.

De jonge ondernemers wilden hiervoor uitkomst bieden. Natuurlijkadverteren.nl bestaat al sinds 2012 en is sindsdien dé specialist in duurzame straatreclame van de Benelux. Welke vorm de boodschap ook aanneemt, de methoden die we gebruiken zijn dezelfde: duurzaam en milieuvriendelijk.

Straatreclame waarmee we ons onderscheiden
Onze diensten hebben betrekking op twee gebieden – creatieve diensten en projectmanagement. Met een dwingende nadruk op creativiteit op elk niveau. Onze creatieve diensten omvatten conceptontwikkeling en een duurzame uitvoering. Onze diensten gaan dus verder dan alleen de uitvoering. Het gaat om goede voorbereiding en planning – factoren waarbij Natuurlijkadverteren.nl zich onderscheidt van anderen wat resulteert in hoge zichtbaarheid, optimale plaatsing, leesbaarheid en duurzaamheid.
Wist je dat?
Leest u de folders die op straat worden uitgedeeld? Weet u nog wat er gisteren in de folder thuis stond? In Nederland wordt er jaarlijks 2,5 miljoen ton aan papier en karton ingeleverd. Dit is ongeveer 75% van het totale verbruik. Elk jaar worden er ongeveer 16 miljard folders door de brievenbus gedaan. Meer dan de helft gooit de folder al weg zonder hem gelezen te hebben. Hoe effectief is dit nu echt? Laten we het maar ook niet over duurzaamheid niet hebben.
Van planning tot een verantwoorde uitvoering
Onze dienstverlening bestaat dus niet alleen uit het plaatsen van een campagne. Wij denken met u mee om uw doelgroep écht aan te spreken. Het gaat om de totale planning om uw campagne succesvol te laten zijn. Hierbij moet u onder andere denken aan uw doelgroep identificeren, het bedenken van de boodschap wat deze doelgroep aanspreekt, het ontwikkelen van een professioneel grafisch design, het sjabloon, vooronderzoek voor de geschikte locaties en een duurzame uitvoering met een fotorapportage van hoge kwaliteit.