Hoe spreek je duurzaam je doelgroep aan?

Een duurzame relatie Adverteren, verspreiden, aankondigen, lanceren, aanspreken, uitdragen, publiceren en rondbazuinen allemaal verschillende woorden voor hetzelfde doel. Het idee achter al deze woorden is dat jouw doelgroep, jouw ideale klant, weet wat jij aanbiedt met natuurlijk als doel: het
Lees meer…

Hoe effectief is flyeren en wat doet dit met het milieu?

Werkt flyeren nog? Organiseer je een evenement of wil je een nieuw product of dienst onder de aandacht brengen dan is een goede marketingmix essentieel. Om beter te presteren dan je concurrent moet je jezelf kunnen onderscheiden. Een bekend onderdeel
Lees meer…

Het effect van guerrilla marketing

Je onderscheiden van de rest Het doel van marketing is om met een aantal activiteiten de verkoop van je product of dienst te verhogen. Met guerrilla marketing probeer je met ludieke en bijzonder acties de aandacht van je doelgroep te
Lees meer…

De geschiedenis van reverse graffiti

Hoe het uiteindelijk allemaal is begonnen Graffiti bestaat al duizenden jaren en is een vorm van communiceren. Dit wordt gedaan door afbeeldingen en of teksten op straat aan te brengen door middel van verf, sprayen, verfstift, inkt of krassen. Het
Lees meer…