De weg naar een goed belegd broodje

De franchisenemers van verschillende vestigingen van Subway in Rotterdam hebben hun handen in elkaar geslagen voor een gezamenlijke campagne door de stad. Deze campagne was bedoeld om voetgangers de weg te wijzen naar een van de vestigingen van Subway om zo hun honger te kunnen stillen.

Naast het neerzetten van een tijdelijke route met krijt graffiti zullen de logo’s van Subway in het straatbeeld van Rotterdam zorgen voor branding van het merk. Door reverse graffiti te gebruiken zal de route minstens 2 maanden zichtbaar blijven voor het publiek.

 

Bekijk de mogelijkheden

Krijt Graffiti Corona

Gemeente Helmond

Corona / Covid-19 campagne Voor de gemeente Helmond hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht op drukbezochte locaties. Het voordeel van deze vorm van adverteren is dat we de uitingen nagenoeg op elke ondergrond kunnen aanbrengen. Als gemeente kun je op
Lees meer…

Gemeente Schiedam - Corona - tijdelijke krijt

Gemeente Schiedam

Corona / Covid-19 campagne In de gemeente Schiedam hebben wij diverse krijtuitingen aangebracht in het kader van Corona. Op deze duurzame manier van communiceren wilt de gemeente de bewoners wijzen op de afstand die men van elkaar moeten houden. De
Lees meer…

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com