Bekende club & bar op de Kruiskade

De opening van het nieuwe keuken en uiteraard de nieuwe menukaart moest gepromoot worden in Rotterdam. Op welbekende plekken in de stad was het logo van Twenty Six dankzij Reverse Graffiti te vinden, om zo publiek te trekken naar de nieuwe keuken om een hapje te nemen van de gerechten die werden geserveerd.

Selma van Slobbe

Wij wilden de opening van onze nieuwe keuken op een originele manier naar buiten brengen. Na wat onderzoek gedaan te hebben kwamen we bij Natuurlijkadverteren.nl uit.
De keus voor Reverse Graffiti was al snel gemaakt en binnen een dag hadden wij al een offerte ontvangen. De snelheid en vriendelijkheid waarmee het team van Natuurlijkadverteren.nl werkt is uitermate fijn. De samenwerking verliep erg soepel en we zijn ook uiterst tevreden met het resultaat.

Bekijk de mogelijkheden

Velsertunnelrun

Niet zo maar een run! Een unieke kans en een prachtig parcours van Velsen naar Beverwijk. De route met een afstand van 7,68 km is met 6000 lopers volledig uitverkocht. Op het parcours hebben wij op diverse afstanden krijt graffiti
Lees meer…

Postillion Hotels

Een route richting het Hotel met reverse graffiti Voor een campagne voor Postillion Hotels hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht met reverse graffiti. Het doel was om meer bezoekers richting het hotel te leiden. Met de inzet van reverse graffiti
Lees meer…