Nike trapt af met FootballX

Op het Nike Football X toernooi hebben de beste straatvoetbalteams van Nederland het tegen elkaar opgenomen. Met onder andere Edward van Gils, wat gezien wordt als de beste straatvoetballer ter wereld, heeft Nike er weer een fantastisch evenement van weten te maken.

Voor Nike hebben wij in Rotterdam en Amsterdam verschillende krijt uitingen moeten plaatsen voor de lancering van hun nieuwe voetbalschoen genaamd FootballX. Zoals we van Nike gewend zijn wisten ze hier ook een super gaaf evenement van te maken. Een legioen aan professionele fotografen en een cameraploeg moesten de snelle straatvoetballers weten vast te leggen.

Op de twee straatvoetbalveldjes in Rotterdam en Amsterdam hebben we een strak logo geplaatst met krijt. Omdat het een tijdelijk evenement betreft van 2 dagen is krijt de ideale oplossing hiervoor. Zo kan na afloop de krijtuitingen weer worden verwijdert.

In Amsterdam hebben wij naast het voetbalveldje ook 2 FootbalX-logo’s met permanente markering aangebracht met de naam van het plein: Henrick de Keyser.

Natuurlijkadverteren.nl is natuurlijk ontzettend trots dat wij voor zo’n grote klant als Nike een krijt campagne mochten realiseren!

Krijt Graffiti Corona

Gemeente Helmond

Corona / Covid-19 campagne Voor de gemeente Helmond hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht op drukbezochte locaties. Het voordeel van deze vorm van adverteren is dat we de uitingen nagenoeg op elke ondergrond kunnen aanbrengen. Als gemeente kun je op
Lees meer…

Gemeente Schiedam - Corona - tijdelijke krijt

Gemeente Schiedam

Corona / Covid-19 campagne In de gemeente Schiedam hebben wij diverse krijtuitingen aangebracht in het kader van Corona. Op deze duurzame manier van communiceren wilt de gemeente de bewoners wijzen op de afstand die men van elkaar moeten houden. De
Lees meer…

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com