Nike trapt af met FootballX

Op het Nike Football X toernooi hebben de beste straatvoetbalteams van Nederland het tegen elkaar opgenomen. Met onder andere Edward van Gils, wat gezien wordt als de beste straatvoetballer ter wereld, heeft Nike er weer een fantastisch evenement van weten te maken.

Voor Nike hebben wij in Rotterdam en Amsterdam verschillende krijt uitingen moeten plaatsen voor de lancering van hun nieuwe voetbalschoen genaamd FootballX. Zoals we van Nike gewend zijn wisten ze hier ook een super gaaf evenement van te maken. Een legioen aan professionele fotografen en een cameraploeg moesten de snelle straatvoetballers weten vast te leggen.

Op de twee straatvoetbalveldjes in Rotterdam en Amsterdam hebben we een strak logo geplaatst met krijt. Omdat het een tijdelijk evenement betreft van 2 dagen is krijt de ideale oplossing hiervoor. Zo kan na afloop de krijtuitingen weer worden verwijdert.

In Amsterdam hebben wij naast het voetbalveldje ook 2 FootbalX-logo’s met permanente markering aangebracht met de naam van het plein: Henrick de Keyser.

Natuurlijkadverteren.nl is natuurlijk ontzettend trots dat wij voor zo’n grote klant als Nike een krijt campagne mochten realiseren!

Velsertunnelrun

Niet zo maar een run! Een unieke kans en een prachtig parcours van Velsen naar Beverwijk. De route met een afstand van 7,68 km is met 6000 lopers volledig uitverkocht. Op het parcours hebben wij op diverse afstanden krijt graffiti
Lees meer…

Postillion Hotels

Een route richting het Hotel met reverse graffiti Voor een campagne voor Postillion Hotels hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht met reverse graffiti. Het doel was om meer bezoekers richting het hotel te leiden. Met de inzet van reverse graffiti
Lees meer…