Een klant van formaat

Voor ons Ministerie van Economische Zaken hebben wij een campagne moeten verzorgen rond de vestiging van het ministerie. Sinds 1 januari 2016 is Nederland aan het roer van Europa. Met andere woorden, wij zijn sinds dat moment voorzitter van Europa. Het Ministerie van Economische Zaken wilt dit bekrachtigen met een hashtag die zij in het leven geroepen hebben om zo de berichten op social media te kunnen volgen die gelinkt zijn met deze gebeurtenis.

 

 

#EU2016NL is vanaf dat moment bij meerdere berichten gebruikt via verschillende social mediakanalen. Rondom de vestiging van Ministerie van Economische Zaken hebben wij verschillende #’s met reverse graffiti verspreid zodat de voorbijgangers werden aangezet om hier gebruik van te maken.
 

Bekijk de mogelijkheden

Gemeente Lingewaal krijt graffiti

Gemeente Lingewaal

Hondenpoep campagne In opdracht van de Gemeente Lingewaal hebben op locaties waar de bewoners veel lasten hadden van hondenpoep verschillende melkverf uitingen aangebracht. Veel bewoners in Lingewaal zijn zich niet bewust van het probleem. Met het ontwerp willen wij de
Lees meer…

HLT samen woninginbraken clean graffiti

Gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen

Stop woninginbraken in Gemeentes! Voor de drie Gemeentes in Nederland hebben wij een woninginbraken campagne uitgevoerd. De Gemeentes willen bij de bewoners bewustwording creëren doodmiddel van onze duurzame straatreclames. Wij hebben een ontwerp gemaakt waarbij de volgende tekst is gebruikt:
Lees meer…