Een klant van formaat

Voor ons Ministerie van Economische Zaken hebben wij een campagne moeten verzorgen rond de vestiging van het ministerie. Sinds 1 januari 2016 is Nederland aan het roer van Europa. Met andere woorden, wij zijn sinds dat moment voorzitter van Europa. Het Ministerie van Economische Zaken wilt dit bekrachtigen met een hashtag die zij in het leven geroepen hebben om zo de berichten op social media te kunnen volgen die gelinkt zijn met deze gebeurtenis.

 

 

#EU2016NL is vanaf dat moment bij meerdere berichten gebruikt via verschillende social mediakanalen. Rondom de vestiging van Ministerie van Economische Zaken hebben wij verschillende #’s met reverse graffiti verspreid zodat de voorbijgangers werden aangezet om hier gebruik van te maken.
 

Bekijk de mogelijkheden

Velsertunnelrun

Niet zo maar een run! Een unieke kans en een prachtig parcours van Velsen naar Beverwijk. De route met een afstand van 7,68 km is met 6000 lopers volledig uitverkocht. Op het parcours hebben wij op diverse afstanden krijt graffiti
Lees meer…

Postillion Hotels

Een route richting het Hotel met reverse graffiti Voor een campagne voor Postillion Hotels hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht met reverse graffiti. Het doel was om meer bezoekers richting het hotel te leiden. Met de inzet van reverse graffiti
Lees meer…