Een campagne voor gemeente Den Haag

Samen met woningeigenaren en bedrijven maakt Den Haag werk van duurzaam woningonderhoud, voor een beter klimaat. Er zijn tal van initiatieven en faciliteiten. De campagne ‘Hou van je huis’ zet die in het zonnetje en maakt duurzaam woningonderhoud door het in behapbare brokken op te delen.

Door breed aandacht te geven aan het onderwerp en het behapbaar te maken komen alle initiatieven op een podium en maken ze het de Haagse woningeigenaar zo makkelijk mogelijk om te starten met onderhoud. Projectleiders van de gemeente, de VVE-balie, stichting Duurzaam Den Haag en diverse bedrijven en initiatieven zijn volop bezig om de Hagenaar te overtuigen. De Hou van je huis-campagne biedt hen een podium en een eenduidige uitstraling om al die Haagse kracht te bundelen.

Door verschillende wijken in Den Haag hebben we het grote logo van Hou van je huis verspreid met behulp van reverse graffiti. Het effect was dat er vele bezoekers op de website waren te vinden. Een effectieve campagne dus!

 

Bekijk de mogelijkheden

Velsertunnelrun

Niet zo maar een run! Een unieke kans en een prachtig parcours van Velsen naar Beverwijk. De route met een afstand van 7,68 km is met 6000 lopers volledig uitverkocht. Op het parcours hebben wij op diverse afstanden krijt graffiti
Lees meer…

Postillion Hotels

Een route richting het Hotel met reverse graffiti Voor een campagne voor Postillion Hotels hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht met reverse graffiti. Het doel was om meer bezoekers richting het hotel te leiden. Met de inzet van reverse graffiti
Lees meer…