Een campagne voor gemeente Den Haag

Samen met woningeigenaren en bedrijven maakt Den Haag werk van duurzaam woningonderhoud, voor een beter klimaat. Er zijn tal van initiatieven en faciliteiten. De campagne ‘Hou van je huis’ zet die in het zonnetje en maakt duurzaam woningonderhoud door het in behapbare brokken op te delen.

Door breed aandacht te geven aan het onderwerp en het behapbaar te maken komen alle initiatieven op een podium en maken ze het de Haagse woningeigenaar zo makkelijk mogelijk om te starten met onderhoud. Projectleiders van de gemeente, de VVE-balie, stichting Duurzaam Den Haag en diverse bedrijven en initiatieven zijn volop bezig om de Hagenaar te overtuigen. De Hou van je huis-campagne biedt hen een podium en een eenduidige uitstraling om al die Haagse kracht te bundelen.

Door verschillende wijken in Den Haag hebben we het grote logo van Hou van je huis verspreid met behulp van reverse graffiti. Het effect was dat er vele bezoekers op de website waren te vinden. Een effectieve campagne dus!

 

Bekijk de mogelijkheden

Gemeente Lingewaal krijt graffiti

Gemeente Lingewaal

Hondenpoep campagne In opdracht van de Gemeente Lingewaal hebben op locaties waar de bewoners veel lasten hadden van hondenpoep verschillende melkverf uitingen aangebracht. Veel bewoners in Lingewaal zijn zich niet bewust van het probleem. Met het ontwerp willen wij de
Lees meer…

HLT samen woninginbraken clean graffiti

Gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen

Stop woninginbraken in Gemeentes! Voor de drie Gemeentes in Nederland hebben wij een woninginbraken campagne uitgevoerd. De Gemeentes willen bij de bewoners bewustwording creëren doodmiddel van onze duurzame straatreclames. Wij hebben een ontwerp gemaakt waarbij de volgende tekst is gebruikt:
Lees meer…