Een campagne voor gemeente Den Haag

Samen met woningeigenaren en bedrijven maakt Den Haag werk van duurzaam woningonderhoud, voor een beter klimaat. Er zijn tal van initiatieven en faciliteiten. De campagne ‘Hou van je huis’ zet die in het zonnetje en maakt duurzaam woningonderhoud door het in behapbare brokken op te delen.

Door breed aandacht te geven aan het onderwerp en het behapbaar te maken komen alle initiatieven op een podium en maken ze het de Haagse woningeigenaar zo makkelijk mogelijk om te starten met onderhoud. Projectleiders van de gemeente, de VVE-balie, stichting Duurzaam Den Haag en diverse bedrijven en initiatieven zijn volop bezig om de Hagenaar te overtuigen. De Hou van je huis-campagne biedt hen een podium en een eenduidige uitstraling om al die Haagse kracht te bundelen.

Door verschillende wijken in Den Haag hebben we het grote logo van Hou van je huis verspreid met behulp van reverse graffiti. Het effect was dat er vele bezoekers op de website waren te vinden. Een effectieve campagne dus!

 

Bekijk de mogelijkheden

Krijt Graffiti Corona

Gemeente Helmond

Corona / Covid-19 campagne Voor de gemeente Helmond hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht op drukbezochte locaties. Het voordeel van deze vorm van adverteren is dat we de uitingen nagenoeg op elke ondergrond kunnen aanbrengen. Als gemeente kun je op
Lees meer…

Gemeente Schiedam - Corona - tijdelijke krijt

Gemeente Schiedam

Corona / Covid-19 campagne In de gemeente Schiedam hebben wij diverse krijtuitingen aangebracht in het kader van Corona. Op deze duurzame manier van communiceren wilt de gemeente de bewoners wijzen op de afstand die men van elkaar moeten houden. De
Lees meer…

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com