International Business Week

De Hogeschool Rotterdam heeft ons benadert voor hun jaarlijkse International Business Week. Bij deze jaarlijkse gebeurtenis komen studenten verspreid over heel Europa een week naar de Hogeschool Rotterdam om daar een business case op te lossen en ervaringen uit te wisselen met elkaar.

Dit jaar was er een business case gebaseerd op Natuurlijkadverteren.nl, en daar zijn wij best een beetje trots op! De studenten moeten zich bezig houden met een vraagstuk en hun duurzame en creatieve kant laten zien. Op uitnodiging van de Hogeschool Rotterdam hebben we ons bedrijf gepresenteerd bij meer dan 8 nationaliteiten aan studenten. Het doel van deze presentatie was een kick-off voor de business case en hun de mogelijkheden te laten zien van communicatie met duurzaamheid en creativiteit als ingrediënten. En daar valt onze krijt graffiti uiteraard onder.

Ploni Koevoet - Lecturer bij Hogeschool Rotterdam en organisator IBW

Natuurlijkadverteren.nl heeft voor de Hogeschool Rotterdam een welkomsttekst in krijt grafitti als welkomsttekt voor de internationale studenten op de stoep geplaatst.

Wij zijn zeer tevreden over de handelwijze van Vincent en Mike. Binnen twee dagen lag er een voorstel voor een tekst met logo, wat vervolgens binnen no time geplaatst is. Daarnaast is de kwaliteit van een krijt grafitti ook geweldig. Het kan gelukkig best een regenbuitje hebben. Het enthousiasme van de heren werkt aanstekelijk. Ze zijn gemakkelijk in de omgang en leveren wat ze beloven.

 

Bekijk de mogelijkheden

Gemeente Lingewaal krijt graffiti

Gemeente Lingewaal

Hondenpoep campagne In opdracht van de Gemeente Lingewaal hebben op locaties waar de bewoners veel lasten hadden van hondenpoep verschillende melkverf uitingen aangebracht. Veel bewoners in Lingewaal zijn zich niet bewust van het probleem. Met het ontwerp willen wij de
Lees meer…

HLT samen woninginbraken clean graffiti

Gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen

Stop woninginbraken in Gemeentes! Voor de drie Gemeentes in Nederland hebben wij een woninginbraken campagne uitgevoerd. De Gemeentes willen bij de bewoners bewustwording creëren doodmiddel van onze duurzame straatreclames. Wij hebben een ontwerp gemaakt waarbij de volgende tekst is gebruikt:
Lees meer…