Nike trapt af met FootballX
Op het Nike Football X toernooi hebben de beste straatvoetbalteams van Nederland het tegen elkaar opgenomen. Met onder andere Edward van Gils, wat gezien wordt als de beste straatvoetballer ter wereld, heeft Nike er weer een fantastisch evenement van weten te maken.
Voor Nike hebben wij in Rotterdam en Amsterdam verschillende krijt uitingen moeten plaatsen voor de lancering van hun nieuwe voetbalschoen genaamd FootballX. Zoals we van Nike gewend zijn wisten ze hier ook een super gaaf evenement van te maken. Een legioen aan professionele fotografen en een cameraploeg moesten de snelle straatvoetballers weten vast te leggen.
Op de twee straatvoetbalveldjes in Rotterdam en Amsterdam hebben we een strak logo geplaatst met krijt. Omdat het een tijdelijk evenement betreft van 2 dagen is krijt de ideale oplossing hiervoor. Zo kan na afloop de krijtuitingen weer worden verwijdert.
In Amsterdam hebben wij naast het voetbalveldje ook 2 FootbalX-logo’s met permanente markering aangebracht met de naam van het plein: Henrick de Keyser.
Natuurlijkadverteren.nl is natuurlijk ontzettend trots dat wij voor zo’n grote klant als Nike een krijt campagne mochten realiseren!