Een klant van formaat

Voor ons Ministerie van Economische Zaken hebben wij een campagne moeten verzorgen rond de vestiging van het ministerie. Sinds 1 januari 2016 is Nederland aan het roer van Europa. Met andere woorden, wij zijn sinds dat moment voorzitter van Europa. Het Ministerie van Economische Zaken wilt dit bekrachtigen met een hashtag die zij in het leven geroepen hebben om zo de berichten op social media te kunnen volgen die gelinkt zijn met deze gebeurtenis.

 

 

#EU2016NL is vanaf dat moment bij meerdere berichten gebruikt via verschillende social mediakanalen. Rondom de vestiging van Ministerie van Economische Zaken hebben wij verschillende #’s met reverse graffiti verspreid zodat de voorbijgangers werden aangezet om hier gebruik van te maken.
 

Bekijk de mogelijkheden

Krijt Graffiti Corona

Gemeente Helmond

Corona / Covid-19 campagne Voor de gemeente Helmond hebben wij ruim 20 uitingen aangebracht op drukbezochte locaties. Het voordeel van deze vorm van adverteren is dat we de uitingen nagenoeg op elke ondergrond kunnen aanbrengen. Als gemeente kun je op
Lees meer…

Gemeente Schiedam - Corona - tijdelijke krijt

Gemeente Schiedam

Corona / Covid-19 campagne In de gemeente Schiedam hebben wij diverse krijtuitingen aangebracht in het kader van Corona. Op deze duurzame manier van communiceren wilt de gemeente de bewoners wijzen op de afstand die men van elkaar moeten houden. De
Lees meer…

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com